Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:26:23+01:00
Jeśli nie czynilibyśmy dobra będąc ludźmi wiernymi i nie dążylibyśmy do zbawienia to wiara w Boga nie miałaby sensu.
1 5 1
2010-01-03T17:29:49+01:00
Chodzi o to ,że człowiek ,który jest wierzący musi czynić dobre uczynki ,ponieważ jeśli ich nie będzie czynił ,nawet jeśli jest człowiekiem wierzącym wtedy nie będzie wskazywało ,to na jego wiarę .
1 5 1