Mapa wykonana jest w skali 1:450000 . Odległość między Wólką ,a Polesiem na tej mapie jest równa 4cm . Oblicz jaka jest rzeczywista odległość między tymi miejscowościami.
Jakbym siadła, to bym to rozwiązala :D ale mi sie nie chce, hah .! <33

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T17:23:46+01:00
1cm:450000cm
1cm:4500m
1cm: 4,5 km
4cm: 18km
w rzeczywistości odleglość między tymi miejscowościami wynosi 18 km


proszzz ;))
9 4 9
2010-01-03T17:25:08+01:00
2010-01-03T17:55:08+01:00
1:450000

1cm - 450000 cm
1cm - 4500 m
1cm - 4,5 km
4,5km x 4 = 18 km

Odp. Rzeczywista odległość między tymi miastami wynosi 18 km.
4 5 4