Odpowiedzi

2009-09-17T17:10:59+02:00
Według mnie oglądanie filmów, gier itp.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T17:12:02+02:00
-śledzenie nowości na rynku filmowym
-czytanie recenzji
-chodzenie do kina
-bywanie na eventach filmowych (n.p. festiwalach)
-bycie na bierząco, jesli chodzi o technikę wykonywania filmów
-zainteresowanie aktorami, reżyserami
-pisanie recenzji
-udzielanie się na forach poświęconych filmowi
7 5 7
2009-09-17T17:12:17+02:00
Kinoman - zapalony zwolennik, entuzjasta kina, człowiek chodzący często do kina.

czyli zajęciem kinomana może być np oglądanie filmów ;))
6 3 6