Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:34:19+01:00
Zadanie

a wiec tak : wzor to (a+b)*h/2

a+b=26cm

h=0,8dm=8cm

wiec juz wystarczy podstawic

26*8/2=104cm²
2010-01-03T17:35:55+01:00
(a+b)xh/2
26x0,08/2=1,04cm
1cm to 0,1dm
2010-01-03T21:45:28+01:00
Oblicz pole trapezu jeżeli suma długości jego podstaw wynosi 26 cm a wysokość ma długość 0,8 dm.

h=0.8dm=8cm
P=½(a+b)*h
P=½*26cm*8cm
P=13cm*8cm
P=104cm²