Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:36:19+01:00
Słowo dziękuje zostało uznane za magiczne słowo, ponieważ jest to forma swojej osobistej kultury. Mówiąc je wyrażamy, że jesteśmy grzeczni i kulturalni. Kiedy mówimy je innym ludziom, są zadowoleni. Dziękuję - piękne słowo.
;)))
11 4 11
2010-01-03T17:38:43+01:00
Ponieważ dzięki niemu pokazujemy swą kulturę-grzeczność i jesteśmy uprzejmi wtedy wszyscy powinni nas szanować.
2 4 2
2010-01-03T17:39:06+01:00
Słowo 'dziękuję' zostało uznane za magiczne ,ponieważ jeśli ktoś nam pomoże ,a my mu podziękujemy , czuje się on o wiele lepiej i jest bardzo zadowolony .
1 2 1