Odpowiedzi

2010-01-03T17:46:58+01:00
1:5000000
czyli 1 cm(kwadratowy) -->50 km (kwadratowych)
to 0.4 cm(kw) ---> x
x= 20 km (kw)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:47:28+01:00
1:5000000 cm
1:50 km
1 cm2- 2500 km 2
0,4cm2- x
x= 0,4* 2500=
x= 1000 km2
Pozdrawiam :)
2010-01-03T17:49:10+01:00
1:5000 000
1 cm - 50km
1cm^-2500km^
0,4cm^- x

x=0,4cm^ * 2500km^ \ 1 cm^
x=1000km^

^ oznacza km kwadratowe

odp pole pow jeziora w terenie wynosi 1000km^