Odpowiedzi

2010-01-03T17:41:10+01:00
Niedokonane to np:
robilem ciasto (robilem ale nie wiadomo czy skonczylem)
Dokonane np..:
zrobilem cisto (tu widmo ze zrobile)
3 5 3
2010-01-03T17:41:49+01:00
Dokonany- daną czynność już wykonano. Np. zrobić, przeczytać,ugotować.
Niedokonany; czynność nadal jest wykonywana, np. robić,czytać, gotować.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:42:41+01:00
Dokonane czyli coś zostało SKOŃCZONE- napisałem, ugotowałem, przebiegłem
Niedokonane coś co zaczęliśmy ale nie wiadomo czy skończyliśmy np pisałem (zacząłem ale nie wiadomo czy to skończyłem), gotowałem, biegłem
1 5 1