Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:54:14+01:00
1. Oscypek-polska
2. Pszenica-polska
3. Ryż-Chiny
4. Mango-Inidie
5. Awokado-Ameryka Południowa
6. Pigwa-Grecja
7. Melon-Azja
8. Papaja-Ameryka Północna
9. Arbuz-Afryka
10. Mandarynki-Chiny
Liczę na naj :) :***
1 5 1
2010-01-03T18:09:14+01:00
1. Polska = ziemniaki,jaja
2. Rosja = ropa naftowa, gaz ziemny
3. Japonia = przemysł chemiczny i elektromaszynowy
4. Irlandia = gips
5. Litwa = maszyny, wyroby włókiennicze i chemikalia
6. Chorwacja = pokłady boksytów
7. Szwecja = drewno
8. Włochy = wino
9. Grecja = oliwa,oliwki
10. Hiszpania = samochody osobowe (m.in. seat)
1 5 1