Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:48:50+01:00
Mianownik- czworo piskląt,,, pięcioro szczeniąt
dopełniacz-czworga piskląt,,, pięciorga szczeniąt
celownik-czworgu pisklętom,,, pięciorgu szczeniętom
biernik- czworo piskląt,,, pięcioro szczeniąt
narzędnik- czworgiem piskląt,,, pięciorgiem szczeniąt
miejscownik- czworgu pisklętach,,, pięciorgu szczeniętach
wołacz- o czworo piskląt,,, o pięcioro szczeniąt
3 3 3
2010-01-03T17:49:49+01:00
Czworo piskląt
M.czworo piskląt
D.czworga piskląt
C. czterech pisklętom
B.czworo pisklat
N. z czworgiem piskląt
M. o czterech piskletach
W. czworo piskląt!

Pięcioro szczeniąt
M. Pięcioro szczeniąt
D. pięcioro szczeniąt
C. pięciorgu szczeniętom
B. Pięcioro szczeniąt
N.z pięciorgiem szczeniąt
M. o pięciiu szczeniętach
W. Pięcioro szczeniąt!
2 3 2
2010-01-03T17:52:29+01:00
,,czworo piskląt'' ,,pięcioro szczeniąt''
m- czworo piskląt pięcioro szczeniąt
d- czworga piskląt pięciorga szczeniąt
c- czworgu pisklętom pięciorgu szczeniętom
b- czworo piskląt pięcioro szczeniąt
n- z czworgiem piskląt pięciorgiem szczeniąt
ms- czworgu pisklętach pięciorgu szczeniętach
m- o czworo piskląt pięciorgu szczeniętach ,
m- o czworo piskląt o pięcioro szczeniąt
2 3 2