Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:50:16+01:00
10-7=3= ilość boków o długości m
obwód = 7k+3m
pozdrawiam
19 3 19
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T17:50:52+01:00
Pewien dziesięciokąt ma 7 boków o długości k a każdy z pozostałych boków ma długość m . Jaki obwód ma ten wielokąt?

Dziesięciokąt czyli ma 10 boków .

7 boków k
(10 - 7)=3 boków m

Obwód jest to suma wszystkich boków ;D
czyli ...
7k + 3m
5 5 5
2010-01-03T21:35:15+01:00