Zad.1. Odpowiedz na następujące trzy pytania :
1. Dlaczego męczenników nazywamy świadkami wiary.?
2. Jakich znasz Polskich męczenników.?
3. Czego wzorem są dla Ciebie męczennicy.?

zad.2. Opisz w kilku zdaniach temat : "Męczennicy"

zad.3. Do podanych wieków dopisz imiona męczenników i obok nich napisz rok ich działalności:
I w. - ...
II w. - ...
III w. - ...
IV w. - ...
V w. - ...
VI w. - ...
VII w. - ...
VIII w. - ...
IX w. - ...
X w. - ...
XI w. - ...
XII w. - ...
XIII w. - ...
XIX w. - ...
XX w. - ...
XXI w. - ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:59:11+01:00
1.
a) Bo oni sa najlepszymi przedstawicielami wiary (zginęli za nią)
b) * Wojciech Męciński
* Andrzej Bobola
*Stanisław ze Szczepanowa
# o. Maksymilian Maria Kolbe
# ks. Roman Sitko
c) Poniewaz rzadko spotykamy ludzi tak mocno wierzących.
-----------------------------------------------------------------------
RESZTY NIE , ALE MAM NADZIEJE ZE POMOGŁAM
1 5 1
2010-01-03T18:04:16+01:00
2.Męczennicy polscy :
-św.Stanisław zginął on pod czas odprawiania mszy na Skałce w Krakowie w 1079r
św.Wojciech który udał się nawiedzac prusan gdzie 997 roku został zamordowany
Jerzy Popiełuszko za obronę pokrzywdzonych i za głoszenie prawdy w imię Jezusa w 1984r. został zamordowany.
św.Andrzej BAbola męczeńską śmiercią zginął w 1657r z rąk Kozaków.
3 4 3