Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:59:10+01:00
1466 rok. II pokój toruński Polska odzyskuje pomorze, a państwo krzyżackie ze stolicą w Królewcu stało się lennem Polski, a każdy wielki mistrz zobowiązany był do składania władcy polskiemu hołdu
2 3 2
2010-01-03T18:01:28+01:00
Drugi pokuj Toruński-1466
POSTANOWIENIA;
-polaks odzyskała pomorze Gdzńskie, ziemię chełmińską i michałowską,Malborg, Elblag i Warmię
Tereny te nazwano Prusami Królewskimi
-Państwo Krzyzackie zamknieto w granicach Prus Zakonnych ze stolicą w Królewcu i stało się Lennem Polski
2 3 2