Przetłumacz po Niemiecku :
1)gwiazda,2)świeca,3)świeczka adwentowa,4)Wigilia,5)święto rodzinne,6)życzenia,7)piernik,8)bombka.kula szklana,9)opłatek,10)stół z podarkami,11)zwyczaj,12)pasterka,13)sztuczne ognie,14)nabożeństwo,15)kolęda,16)prezent,17)narodziny,18)Nowy Rok,19)szyszki jodłowe,20)obdarowanie z okazji Bożego Narodzenia,21)arcydzieło

3

Odpowiedzi

2010-01-03T18:04:31+01:00
1) Stern, 2) Kerze, 3) Advent Kerze, 4) Weihnachten, 5) Familienurlaub, 6) Anträge, 7) Lebkuchen, 8) bullet Glas, 9) Wafer, 10) eine Tabelle von Geschenken, 11) Nutzung, 12) Schäferin, 13) Feuerwerk, 14) Devotion, 15) carol, 16) Geschenk 17) Geburt, 18) New Year's Day, 19) Tannenzapfen, 20) Geschenk für Weihnachten zu feiern, 21) Meisterwerk
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:12:42+01:00
1.stern
2.kerze
3.advent kerze
4.Heiligabend
5.Familienurlaub
6.Wünsche
7.Lebkuchen
8.Bombka Ball Glas
9.Wafer
10.Tabelle Geschenke
11.Brauch
12.Hirtin
13.Feuerwerk
14.Hingabe
15.Carol
16.Geschenk
17.Geburt
18.neue jahr
19.Tannenzapfen
20.Geschenk zu Weihnachten
21.Meisterwerk
2010-01-03T18:33:46+01:00
1) Stern, 2) Kerze, 3) Advent Kerze, 4) Weihnachten, 5) Familienurlaub, 6) Anträge, 7) Lebkuchen, 8) bombka.kula Glas, 9)-Wafer, 10) eine Tabelle von Geschenken, 11) benutzerdefinierte , bis 12) Schäferin, 13) Feuerwerk, 14) Devotion, 15) carol, 16) Geschenk 17) Geburt, 18) New Year's Day, 19) Tannenzapfen, 20) Geschenk Weihnachten, 21) zu feiern Meisterwerk