Odpowiedzi

2009-09-17T17:34:02+02:00
Wiersz przeważnie składa się z wersów i zwrotek, ale nie zawsze. Czasami może byc rymowany, biały albo prosty. W większości wierszów każdy wers zaczyna się z dużej litery.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-17T17:42:37+02:00
Na budowę wiersza składają się:
liczba strof
liczba wersów w strofie
liczba sylab (zgłosek) w każdym wersie
rymy (z uwzględnieniem wszystkich cech ).

9 2 9