Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:09:31+01:00
1 hasło :

Każdy dzieciak o tym wie,
że planetę czyści się.
Zbieraj złomu całą górkę
i uzyskasz też gotówkę.
2 hasło:
Zbierając złom pomagasz naszej planecie.
21 3 21
2010-01-03T18:09:44+01:00

„Chcąc oczyścić środowisko zbieraj całe to śmietnisko i segreguj pilnie wszystko”


„Gdy recykling wykorzystujesz, nowe produkty otrzymujesz!”

„Kosz na plastik, kosz na szkło-to w przyszłości mniejsze zło”
10 3 10
2010-01-03T18:12:32+01:00
Zbieraj złom wtedy czysciutki bedzie twoj dom

Ekologiczną akcję rozpoczynamy,
złom na skup wyrzucamy
:]
pzdr
5 3 5