Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:12:46+01:00
Sprzedam
dom o metrażu 50 m kwadratowych, umieszczony w centrum miasta. Wyposażenie kuchni i łazienki , balkon- 10 m kwadratowych.
Kontakt : nr. tel 098079 dzwonić w godzinach od 9:00- 21:00
4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T18:14:29+01:00
Sprzedam dwu piętrowy dom o powierzchni 120 m2 składający się z pięciu pokoi . Dom jest całkowicie podpiwniczony z garażem. Budynek remontowany, Dodatkowo na działce o powierzchni 374 m2 znajduję się domek gospodarczy zaadoptowany na małe mieszkanie .murowany garaż. świetnie nadaje się na dom dwu rodzinny
cena 299 000 zł
kontakt: 523 098 154
5 5 5
2010-01-03T18:19:49+01:00
Sprzedam

Sprzedam dom wiejski z widokiem na Tatry. Dom zbudowany jest z bali w 1997 roku na podmurówce, na działce o powierzchni 900 m2. Powierzchnia użytkowa to 180 m2. Cena do negocjacji.

3 2 3