Odpowiedzi

2010-01-03T18:13:52+01:00
Predkość samochodu A - 108km/h
prędkość samochodu B - 31m/s - 111,6km/h
108km/h<111,6km/h
odp: tak
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:13:54+01:00
Prędkość samochodu B wynosi 31m/s
Prędkość samochodu A wynosi : 108m/h=108*1000/3600=30m/s
Chyba nie ma co tutaj więcej liczyć.Samochód B jedzie z wiekszą predkościa wiec go powinien dogonić.
2010-01-03T18:25:04+01:00
Dane:
Va= 108km/h - prędkość samochodu A
Vb= 31m/s - prędkość samochodu B

Działanie:
Va= 108km/h= (108×1000m) ÷3600s=(108×10m) ÷ 36s= 30m/s - wyszło tyle ponieważ 1000m i 3600s trzeba skrócić przez 10.

Więc tak samochód A jechał z prędkością 30m/s, a samochód B z prędkością 31m/s.

odp. Samochód A nie dogoni samochodu B jadącego z predkością 31m/s, ponieważ samochód A jedzie w wolniejszym tempie- 30m/s.