Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:14:37+01:00
X=powierzchnia działki
0,75x=1530m2 /0,75
x=2040m2

y=długość działki
42,5m*y=2040m2
y=2040m2/42,5m=48m
Odp. Długość działki jest równa 48m

Mam nadzieję że pomogłem;)
Liczę na najlepszy;P;D
1 5 1
2010-01-03T18:26:14+01:00
0,75P=1530m²

75% - 1530 m²
100% - P
P= 100%*1530m²/75%
P = 2040 m²

P=a*b | ÷a
b= P/a
b= 2040m²/42,5m
b=48m
odp. długość działki jest równa 48m.