Odpowiedzi

2010-01-03T18:12:34+01:00
Prawdą napewno jest Bitwa pod grunwaldem w 1410 ;]
Prawdą jes także to że Krzyżacy naprawde istnieli :D
Prawdą jest też że był ktoś taki jak Jagiełło :D Byl to krol :D

Fikcja jest postać np. Zbyszka z Bogdańca, Danuśki,Jagny itp.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:16:50+01:00
Prawda:
śmierć królowej Jadwigi(17 lipca 1399)
powstanie na Żmudzi przeciw Krzyżakom
śmierć Konrada von Jungingena
Bitwa pod Grunwaldem
Fikcja:
Maćko z Bogdańca
Danusia
Jagna
5 4 5
2010-01-03T19:36:58+01:00
Prawda:
śmierć Konrada von Jungingena
śmierć królowej Jadwigi
powstanie na Żmudzi przeciw Krzyżakom
Bitwa pod Grunwaldem
ogólnie sami Krzyżacy
Fikcja:
te wszytskie postacie , główni bohaterowie czyli :
Maćko z Bogdańca
Danusia
Jagna
itp . ; D
3 5 3