Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:24:20+01:00
Utrzymuje pokoj i bezpieczeństwo, rozwija stosunki międzynarodowe (każde państwo bez względu na potencjał i wielkość obszaru jest równe); -popiera i uznaje Prawa Człowieka; -popiera gospodarczy i społeczny postęp oraz współpracuje w tej dziedzinie.
2010-01-03T21:22:40+01:00
Co daje współczesnemu światu działalność ONZ???

Działalność ONZ współczesnemu światu zapewnia rozwój stosunków międzynarodowych, zapewnia również bezpieczeństwo. Działalność ONZ również utrzymuje pokój na świecie.

Pozdrawiam.