Odpowiedzi

2010-01-03T18:33:45+01:00
Gimp,Paint .NET darmowy i możesz go pobrać bez problemu wpisz w google "gimp".


Serif PhotoPlus 6.0
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=1394&t=12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:59:55+01:00
Photo filtre
link: http://www.download.net.pl/1631/PhotoFiltre/
photo scape
link:http://www.instalki.pl/programy/download/edycja_grafiki/Photoscape.php
Mam te na komputerze i są nawet fajne;)