Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T18:03:32+02:00
Ponieważ jeśli ziemia będzie zaśmiecana notorycznie,jej zasoby takie jak: gleba, drzewa i reszta roślin będą coraz słabsze i i my z tego dobrze nie skorzystamy... Jeśli nie będzie roślinności to nie będzie nas, nie przetrwamy bez naszej ''matki Ziemi''(a poza tym zaśmiecanie nie wygląda wcale ładnie)
2009-09-17T18:48:26+02:00
Zaśmiecanie nie jest korzystne dla środowiska.Niszczymy wtedy Ziemię,drzewa,kwiaty,wodę i wszystko co jest związane z naturą.
Ziemia to nasz dom, a nikt chyba nie chce mieć w nim brudno.