Odpowiedzi

2010-01-03T18:37:49+01:00
Z okazji urodzin składam ci dużo zdrowia, szczęścia i radości.
Aby spełniły się wszystkie twoje marzenia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:37:51+01:00
Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę Ci szczerze
Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę
Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni
Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei
By spełniło się choć jedno z twoich marzeń
Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń!
1 5 1