Odpowiedzi

2010-01-03T18:47:52+01:00
To jest zwiazane z obrotem ziemi wokol slonca i gdy u nas zaczyna sie zima slonce jest nisko i jest zimno, a tam goruje i zaczyna sie lato ;p
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:48:52+01:00
A) różne strefy klimatyczne
b) różnorakie położenie na kuli ziemskiej
c) obrót ziemi dookoła słońca

jest to bardzo ogólnikowa odpowiedź, ale myślę że każda odpowiedź będzie dobra ;)
17 3 17