Przyporządkuj wymienionym pojęciom odpowiednie informacje:

Pojęcia:
1.utlenianie
2.tlen
3.odtlenianie
4.powietrze
5.spalanie

Informacje:
a.reakcja redukcji
b.zawiera reagent reakcji utleniania
c.szczególny przypadek reakcji łączenia
d. gwałtowne utlenianie
e. reagent reakcji utleniania

2

Odpowiedzi

2010-01-03T18:47:08+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:48:06+01:00
1.utlenianie - szczególny przypadek reakcji łączenia
2.tlen - reagent reakcji utleniania
3.odtlenianie - reakcja redukcji
4.powietrze - zawiera reagent reakcji utleniania
5.spalanie - gwałtowne utlenianie
3 4 3