Bardzo prosze o przetłumaczenie tego tekstu na jezyk polski:

Sandra Annette Bullock born July 26, 1964 is an American actress who came to fame in the 1990s, after roles in successful films such as Speed and While You Were Sleeping. She has since established her career as a well-known leading Hollywood actress, with films such as Miss Congeniality and Crash, which received critical acclaim. In 2007 she was ranked as the 14th richest female celebrity with an estimated fortune of $85 million. In 2009, at the age of 45, Bullock starred in the most financially successful films of her career, The Proposal and The Blind Side—also earning her dual Golden Globe nominations; one for each performance. 67th Golden Globe Awards

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:58:45+01:00
Sandra Anette Bullock urodzona 26 lipca 1964 roku jest aktorką amerykańską, która stała się sławna w 1990, po zagraniu w takich filmach jak Speed {Szybkość] i While you were sleeping [Kiedy Spałeś/aś].
Ustabilizowała swoją karierę jako znana, czołowa aktorka w filmach Hollywood [Miss Congeniality i Crash], które zebrały uznane opinie krytyków.
W 2007 roku była umieszczona w rankingu 14-tu najbogatszych kobiet - jej majątek szacuje się na 85 milionów dolarów.
W 2009 roku, w wieku 45 lat Bullock zagrała w większości finansowo udanych filmów w swojej karierze, The Proposal i The Blind Side, które
również zarobiły dla niej podwójne nominacje do Złotego Globu, po jednym dla każdego filmu [67. Golden Globe Awards].





edit: rozwiązanie olii to wklejenie do tłumacza Google'a..
2010-01-03T19:18:53+01:00
Sabdra Annette Bullock urodziła się 26 lipca 1964 roku. Jest amerykańska aktorką, sławna została w 1990 roku po za graniu ról w tak udanych filmach jak: Speed (szybkość) i While you were sleeping (Ja cię kocham, a ty śpisz) Ustabilizowała swoją karierę jako znana aktorka w filmach Hollywood: Miss Agent i zderzenie które otrzymały uznanie krytyków. W 2007 znalazła się na liście 14-tu najbogatszych kobiet jej majątek szacuje się na 85 milionów dolarow. W 2009 w wieku 45 lat, Bullock zagrała w większości finansowo udanych filmów w swojej karierze,Narzeczony mimo woli i The Blind Side, na których zarobiła dwie nominacje do złotych globów. jeden za każdy film. 67 Złote globy

mam nadzieję ze będzie dobrze :)