6. Przedstaw pierwiastek w postaci iloczynu pierwiastków.
a) √30=√2 × √...
b) √30=√3 × √...
c) √30=√5 × √...
d) √56=√2 × √...
e) √56=√4 × √...
f) √56=√8 × √...
g) √225=√3 × √...
h) √225=√5 × √...
i) √225=√9 × √...

Dzieki , jak by co to te zadania są w ćwiczeniach 2 część Matematyka 2001 STR. 6

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:50:13+01:00
A) √30=√2 × √15
b) √30=√3 × √10
c) √30=√5 × √6
d) √56=√2 × √28
e) √56=√4 × √14
f) √56=√8 × √7
g) √225=√3 × √75
h) √225=√5 × √45
i) √225=√9 × √25

Zwykłe mnożenie;)

a) 30/2=15, czyli 15*2 = 30

itp. ;)
2010-01-03T18:52:11+01:00
A) √30=√2 × √15
b) √30=√3 × √10
c) √30=√5 × √6
d) √56=√2 × √28
e) √56=√4 × √14
f) √56=√8 × √7
g) √225=√3 × √75
h) √225=√5 × √45
i) √225=√9 × √25
2010-01-03T18:52:13+01:00
√30=√2×√15
√30=√3×√10
√30=√5×√6
√56=√2×√28
√56=√4×√14
√56=√8×√7
√225=√3×√75
√225=√5×√45
√225=√9×√25