Odpowiedzi

2010-01-03T18:55:29+01:00
1)
(20%m + 10%d = 40.000 / *10
(30%m + 40%d = 120.000 / *10

(2m+d=400000 /*-3
(3m+4d=1200000 /*2

(-6m-3d=-1200000 /*-3
(6m+8d=2400000 /*2

5d=1200000
d=240 000
m=80 000

2)
(x + y = 50 /* -6
(x/16 + y/6 = 4,5 /*96

(-6x - 6y = -300
(6x + 16y = 432

10y=132
y=13,2
x=36,8

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:58:15+01:00
Jeżeli to są układy równań, to tak jak poniżej..

a).
20%m + 10%d = 40.000
30%m + 40%d = 120.000
0,2m+0,1d=40.000 / *(-4)
0,3m+0,4d=120.00
-0,8m-0,4d=-160.000
0,3m+0,4d=120.00
+ __________________
-0,5m = -148000 / : -(0,5)
m = 296000

b).
x + y = 50
x/16 + y/6 = 4,5 / *96
x+y=50 / * (-6)
6x+16y=432
-6x-6y=-300
6x+16y=432
+__________________
10y=123 / :10
y = 1,23

Powinno być dobrze :)