Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T18:52:15+01:00
Mogę rozmawiać z przyjaciółmi, po prostu z miomi rowiesnikami.
Na lekcjach religii rozmawiac z uczniami i nauczycielka.
Poprosic ksiedza aby podczas kazania poruszyl ten temat.

Prosze naj xD
3 2 3
2010-01-03T18:52:31+01:00
Wystarczy chodzić do kościoła i nie zaprzeczać temu, a jeśli to możliwe to nawracać innych do Boga. Np. teraz były święta więc z pewnością mogłaś przy rodzinnym stole zapobiec ateizmowi
1 1 1
2010-01-03T19:27:07+01:00
Rozgłaszać dobrą nowinę można mową
3 1 3