Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:03:27+01:00
ZAPROSZENIE.
Serdecznie zapraszam Państwa na koncert, który odbędzie się dnia
20 grudnia o godzinie 12. 00 w gimnazjum nr. 6
Dochód zostanie przeznaczony na upominki dla dzieci z Domu dziecka. Obowiązują stroje wizytowe.

Organizatorzy.
4 5 4
2010-01-03T19:04:49+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy lubią pomagać i chcą na koncert, który odbędzie się 22 stycznia o godzinie 16.00 na stadionie w naszym mieście. Dochód zostanie przeznaczony na upominki dla dzieci z Domu Dziecka.

....................(podpis)
2010-01-03T19:07:24+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców Torunia i okolic na koncert ,,Świąteczna paczka", który odbędzie się 26.12.2009 w Domu Kultury w Toruniu. Pieniądze ze sprzedaży przeznaczone będą na paczki dla dzieci z domu dziecka ,,Młody las" w Toruniu.
Serdecznie zapraszamy
Dyrektor Domu kultury w Toruniu
Dyrektor domu dziecka w Toruniu
1 5 1