Wypisz nazwy słowników:
zbójnik m III, DB. - a , N.≈kiem; Im M.- icy, DB.-ów <<w okresie pańszczyźnianym ( w XVII- XVIII w.): członek góralskiej bandy rozbójniczej, według ludowych opowieści i legend występujący jako obrońca uciśnionych, biednych górali>>: Słynny zbójnik Janosik.

3

Odpowiedzi

2010-01-03T19:01:05+01:00
Jest to słownik J.polskiego ;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:02:08+01:00
1) słownik języka polskiego
2) słownik poprawnej polszczyzny
2 3 2
2010-01-03T19:09:07+01:00
Słownik języka polskiego lub poprawnej polszczyzny
1 5 1