Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:13:17+01:00
Wszystkiego najlepszego z okazji tych świat bożego narodzenia. Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia wszystkich marzeń oraz by każdy następny dzień był piękniejszy od tego poprzedniego. Życzy .....
1 2 1
2010-01-03T19:13:57+01:00
Pod betlejem w stajni dzieciatko sie rodzi.niech was blogoslawi i swieta oslodzi.niech choinka pieknie swieci,a koleda w niebo wzleci,w sercu pokoj niech zagosci,bo nadeszła noc radości serdeczne życzenia od
2010-01-03T19:15:18+01:00
Niech się weseli święty,
Bo bliski jest zwycięstwa,
Niech się raduje grzesznik,
Bo dane jest mu przebaczenie.
Niech powróci do życia poganin,
Bo do życia jest powołany.
W małym Świętym Dziecku
Bóg daje nam Zbawienie.
Niech Gwiazda Betlejemska zwiastuje nam,
W sercu na nowo tę Dobrą Nowinę,
Niech się rozraduje serce i uwierzy Jezusowi,
Niech się umocni nadzieją
na cały rok