Mam na informatyke zrobic fotomontarz. ma byc on troche smieszny ale nie glupi ;P mam do niego wykorzystac swoje zdjecie i 2-3 inne. jesli ktos ma pomysl jak to zrobic prosze mi podpowiedziec i dodac do nich zdjecia do wykorzystania w zalaczniku. PROSZE O POMOC!!!!

3

Odpowiedzi

  • nJe
  • Początkujący
2010-01-03T19:25:15+01:00
Bardzo proste i efektowne - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,6186.0.html
2010-01-03T19:26:25+01:00
Zrób np. coś takiego jak w załączniku xd
znajdź jakąś śmieszną fotke np. postacie nierealne [ufoludki itp. xd ] i wstaw zamiast ego twarzy swoją ; p
lub np. jakiegoś znanego aktora i wklej swoją buźke. ; ]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:51:23+01:00
Najprościej będzie otworzyć 2 zdjęcia w adobe photoshop ( jeśli nie masz to ściągnij wersję próbną z tąd http://www.programosy.pl/program,adobe-photoshop-7.html i rozpakuj za pomocą WiNRara, lub czego innego). Nie będę wszystkiego tłumaczył, bo to jest proste, wystarczy chwilkę pokombinować (podpowiem tylko, że funkcja różdżka powoduje zaznaczenie jakiegoś fragmentu zdjęcia). Zdjęcie z tym gościem możesz wykorzystać, jako swoje, ale lepiej je obrobić. Zyczę miłego rozgryzania programu.