Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:27:32+01:00
Herod - Jak nazywał się król judejski ?
jemioła - Najlepiej się pod nią całować.
Choinka - Ubierana na Boże Narodzenie
Wigilia - Przypada na 24 grudnia
Gwiazda- Gdy zabłyśnie pierwsza ....... ludzie zasiadają w wigilię do stołu.
Opłatek - Dzielimy się nim na wigilię.

Pozdrawiam.
Mam nadzieje, ze pomogłam xd
2010-01-03T19:28:03+01:00
`herod-krol zydowski
oplatek-dzielimy sie nim w wigilie
choinka-ubieramy ja w babki

np.betlejemska-gwiazda


prosze;]
2010-01-03T20:01:03+01:00
Opłatek- Dzielimy się nim w Wigilię.
jemioła-Są to rośliny pasożytnicze lub częściowo pasożytnicze rosnące na drzewach.
herod- król który chciał zabić Jezusa.
choinka- przystrajane drzewko w Wigilię Bożego Narodzenia.
gwiazda- może być także Betlejemska.
Wigilia- jest obchodzona 24 grudnia.