Planujesz urządzić imprezę dla grupy znajomych. Napisz zaproszenie, w którym powiadomisz ich o:
-okazji organizowania imprezy;
-terminie imprezy;
-możliwości przyprowadzenia jednej osoby;
-szczegółach dojechania do miejsca, w którym impreza się odbędzie;

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:32:31+01:00
Serdecznie zapraszam Panią Kasię Kowalską na bal z okazji 18 urodzin ;Magdy Hołdyńskiej, który odbędzie się dnia 05.04.2010r. o godzinie 17 w Pałacu Kultury w Warszawie. Osoba zaproszona na bal może zabrać ze sobą osobę towarzyszącą. Dojazd do miejsca będzie bezproblemowy. Limuzyna będzie czekać na panią o 16.30 Proszę o potwierdzenie swojego miejsca pod numerem 3333-3333.
Serdecznie zapraszam. Dorota :)
2010-01-03T19:33:32+01:00
Zaproszenie

Srdecznie zapraszam was na moje 15 urodziny ktore odbeda sie w czwartek 17 stycznia o 16:30 w moim domu przy ulicy nowej 7/13. Do ulicy nowej można dojechać drogą krajową nr 3. można przyprowadzic osobe towarzyszaca.

czekam z niecierpliwościa Kasia kowalska
2010-01-03T19:36:03+01:00
ZAPROSZENIE
ZAPRASZAM CIĘ SERDECZNIE NA IMPREZE KTÓRA ODBĘDZIE SIĘ W MOIM DOMU DNIA ........... O GODZINIE 15:30 . IMPREZA ZOSTANIE ORGANIZOWANA Z OKAZJI MOICH URODZIN . MOŻNA TAM RÓWNIERZ PRZYPROWADZIĆ SWOJEGO ZNAJOMEGO/ZNAJOMĄ LUB INNĄ OSOBE W FORMIE OSOBY TOWARZYSZĄCEJ.
Z DOJAZDEM NIE POWINNO BYĆ PROBLEMU PONIEWAŻ SAMOCHUD BĘDZIE JUŻ NA CIEBIE CZEKAŁ...
POZDRAWIAM SERDECZNIE DOROTA.