Prosze o sprawdzenie tego tekstu czy jest napisane gramatycznie,jeżeli są jakies błędy prosze o poprawe.Bardzo mi zależy .
Mein Wohnort-Czeladz
Kommen Sie nach Czeladz.
Hier finden Sie Kirche św.Stanisława Biskupa.
Hier konnen Sie rasten.
Sie mussen Marktplatz unbedingt besuchen!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:34:51+01:00
Pierwsze zdanie poprawne.
Drugie również.
Jeżeli Ci chodzi, że : " Znajdą tu państwo kościół... to ok :)
Czwarte poprawne.
Ostatnie też ok. :)
Pozdrawiam serdecznie :)
2 5 2
2010-01-03T19:38:30+01:00
Wszystkie dobrze tylko 3 bym zmieniła :>:>:> Prosze o najlepszą!!!!!1
1 5 1
2010-01-03T19:38:34+01:00
Mein Wohnort-Czeladz
Kommen Sie nach Czeladz.
Hier finden ihr Kirche św.Stanisława Biskupa.
Hier konnen Sie rasten.
Sie mussen Marktplatz unbedingt besuchen!

i mam nadzieję, że dobrze.
1 5 1