Odpowiedzi

2010-01-03T19:34:37+01:00
1.Sposób
100% : 4%= 25
25x 44zł=1100
2. Sposób
44 y
--- = ------
4 100
To mnożysz na krzyż.

44 * 100= 4y
4400:4= 1100zł

odp. Stan konta wynosił 1100zł

6 3 6
2010-01-03T19:35:14+01:00
44 zł 4%
x 100%

x= 44zł*100%/4%
x=1100zł
odp. stan jej konta przed rokiem wynosil 1100 zł
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:36:04+01:00
4%=44 zł
100%=x zł

0,04x =44zł
x=1100 zł

Odp.Stan konta Agnieszki przed rokiem wynosił 1100 zł.
3 5 3