Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T18:21:07+02:00
1. Komputery usprawniają handel. Pomagają w prowadzeniu placówek handlowych, nadzorując proces sprzedaży i zakupu towarów. Za pomocą specjalistycznego oprogramowania możliwe jest m.in. sporządzanie i drukowanie szczegółowych zestawień sprzedaży, rachunków, zamówień, jak również prowadzenie księgowości sklepu. Komputery w magazynach rejestrują operację przyjmowania i wydawania towarów, sprawują także kontrole nad stanem zapasów magazynowych.

2,Komputery stanowią niezwykle przydatne narzędzie w nauczaniu, a dzieje się tak za sprawą multimedialnych programów do nauki różnorodnych przedmiotów. Komputer pozwala nam również uczestniczyć w prezentacjach multimedialnych, dzięki którym nauka staje się dużo ciekawsza.
10 3 10
  • GoON
  • Rozwiązujący
2009-09-17T18:35:53+02:00
1. Można oglądać filmy, grać, korzystać z internetu, czyli wykorzystywać go multimedialnie.
2. Można również korzystać z komputerów w trakcie prac biurowych, np. napisać pracę domową, lub wykorzystać w tym celu użytkowników serwisu internetowego ;)
7 3 7