Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:44:53+01:00
W=F x s
W-praca obliczamy w J
F-siła obliczamy w N
s-droga, przesunięcie obliczamy w metrach
mase-6.5 kg zamieniamy na siłe czyli N
6.5 kg to 650 N
za s wstawiamy 0.8 m
W=650 x 0.8
W=520 J
4 3 4
2010-01-03T19:53:45+01:00
Dane:
m=6,5 kg
s=0,8 m
g=10m/s2
______
w=?
F=?

Wzór:
F=m*g
W=F*s

Rozwiązanie:
F=6,5kg*10m/s2=65N
W=65N*0,8m=52J

odp: ciało wykone pracę 52J

P.S
sprawdzałam kilka razy i wychodzi 52 wiec mzoe jeste w ksiązce błąd ;/ albo ja cos zle zrobilam to nie wiem
ale mam nadzieję ze dobrze :)
pozdrawiam :)
16 4 16