1.Miejsce na 5 asa- na 5 liter
2.Część naszego parlamentu- na 4 litery
3.Głos jarząbka lub słonki- na 5 liter
4.Tadeusz , były młociarz- na 3 litery
5.Do łapania wiatru- na 6 liter
6.Datemne w wierszu Asnyka- na 4 litery
7.Poniesiony koszt- na 7 liter

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:44:11+01:00
1.JOKER (CZYTAJ DŻOKER)
2.SEJM
3.GWIZD
4.RUT
5.ŻAGIEL
6.ŻALE jeśli to chodzi o DAREMNE ....
7.WYDATEK
1 5 1
2010-01-03T21:02:50+01:00
1.Joker
2.Sejm
3.Gwizd
4.Rut
5.Żagiel
6.Żale
7.Wydatek