Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T18:19:37+02:00
A)P:1/2d1*d2-przekatne
1/2*16*12=96cm^2
b)h-5cm
L-30 stopni,z twierdzenia pitagorasa o trójkącie prodtokątnym,kąty30,60,90 stopni
przeciwprostokatna ma 10cm
p:a*h 1085=50cm^2
2009-09-17T18:23:38+02:00
A) kożystając z przekątnych
p=(e*f)/2 (e,f długości przekątnych)
p=(12*16)/2=96cm2

B) nie wiem chyba wystarczy jednym sposobem ;)
2009-09-17T18:24:52+02:00
A)pole: 12*16= 192
b)obwód 5+5+5+5=20