Odpowiedzi

2010-01-03T19:40:07+01:00
Senat - jedna z najczęściej spotykanych nazw izb wyższych parlamentów
Konsul - jest to rodzaj urzędnika w państwie, który pełni funkcje za granica, w urzędzie konsularnym.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:40:18+01:00
Senat - jedna z najczęściej spotykanych nazw izb wyższych parlamentów.

Konsul - urzędnik państwa pełniący funkcje za granicą, w urzędzie konsularnym,
3 4 3
2010-01-03T19:42:53+01:00
Senat-izba wyższa w parlamentach dwuizbowych
konsul-stały przedstawiciel jakiegoś państwa za granicą
3 3 3