Odpowiedzi

2010-01-03T19:50:08+01:00
miasto i data
imię i nazwisko
adres twój

DYREKTOR LICEUM
( imię i nazwisko )
nazwa i adres liceum

Zwracam się z uprzejmą prośbą do Pani/Pana (imię i nazwisko) o przyjęcie mnie do klasy pierwszej o profilu .... w roku szkolnym 2010/2011
Moją prośbę motywuję tym, że kończe gimnazjum i pragne kształcić się dalej w Państwa szkole, poza tym mam osiągnięcia w konkursach ... (np.matematycznych).
Proszę o pozytywne rozpatrzenie prośby.

Z poważaniem
.........


ZAŁĄCZNIKI:
- świadectwo ukończenia gimnazjum
- wyniki egzaminu
- dyplomy z konkursów
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:57:07+01:00
miejscowośc , data
dane osobowe.
Dyrekcja <nazwa szkoły>


Podanie
Uprzejmie proszę o przyjęcie mnie do <nazwa szkoły> w<miasto> na profil np<matematyczno-informatyczny>.pragne nadmienić ze interesuje sie informatyką i zajełam 2 miejsce w konkursie<nazwa>.
Ponadto chciałam wymienić ze 1 i 2 klasę gimn. ukończyłam z wyróznieniem oraz wzorowym zachowaniem.
Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej proźby.

imie , nazw.

Załączniki:
-świadectwo ukonczenia szkoły
- wyniki egzaminu gimnazjalnego
-opinia szkoły
-dyplom kon kursu<nazwa>
32 4 32
2010-01-03T19:58:15+01:00
warszawa,dn.02.12.2010
Jan kowalski
ul nadrzeczna
22-110 warszawa


szanowna pani
anna nowak
dyrektor liceum
ogolnoksztalcacego
im.jana kochanowskiego
w warszawie

podanie

zwracam sie z uprzejma prosba o przyjecie mnie do liceum ogolnoksztalcacego w warszawie.
prosbe swa motyewuje dobrymi ocenami w szkole i wzorowym zachowaniem.
prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.
z wyrazami szacunku
jam kowalski



:) to bedzie cos takiego,dane zawsze przeciez mozesz sobie zmienic. :)))

















































7 3 7