Odpowiedzi

2010-01-03T19:49:22+01:00
W Azji jedną z głównych religii jest hinduizn, który uznaje tzw. świętość krów.
Poza tym duże zagęszczenie zwierząt, nie każda krowa przestrzega zasad bhp xd.
2010-01-03T19:49:52+01:00
Na przykladzie indii: bydło w tym wypadku krowy są czczone. są zwierzętami świętymi.
wzgledy religijne
ale! np w japoni miesko takie jest swego rodzaju rarytasem, jest drogie ze wzgledu na sposob chowu.
ale chodzi o to na przykladzie indii co podalam-kwestie religijne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T00:03:48+01:00
Około 50% bydła w Azji nie jest wykorzystywanie gospodarczo, ponieważ jest tam bardzo zacofane rolnictwo w którym wykorzystuje się bydło do prac polowych. Drugim powodem jest to, że hinduizm którego wyznawców w Azji, a szczególnie w Indiach jest dużo, a ta religia zabrania spożywania wołowiny. Ta sama religia zabrania równie zabijania wszystkich zwierząt.