Potrzebuję odpowiedź na pytanie:
Co to jest energia mechaniczna?

Nie mam tego ani w zeszycie a w internecie jest tego albo za dużo, albo nie mój poziom. Prosze o szybką odpowiedź. Na jutro muszę to umieć ;(
Więc jeśli wy macie to w zeszycie albo pamiętacie, albo cokolwiek to proszę o pomoc! Pozdrawiam :*

2

Odpowiedzi

2010-01-03T19:52:04+01:00
Energia Mechaniczna -Jest postacią energii związaną z ruchem i położeniem obiektu fizycznego względem pewnego układu odniesienia.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T19:53:59+01:00
Energia mechaniczna to suma energi potencjalnej i kinetycznej.. (jak chcesz przykładowe zadanie to napisz wiad pryw :))