Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:55:53+01:00
Jak co roku Święta Bożegonarodzenia spędziłam u babci na wsi. O 17, podzielilismy sie opłatkiem i zasiedliśmy do wspólnej kolacji. Głównymi potrawami był karp, barszcz i pierogi z kapustą i grzybami. Wszyscy razem śpiewaliśmy kolędy bożonarodzeniowe. Po klacji przyszedł czas na rozdawanie prezentów. Przed 24 wspólnie z całą rodziną poszliśmy na pasterkę. Te święta spędziłam bardzo miło i przyjemnie w rodzinnym gronie.
2010-01-03T20:05:09+01:00
Najpierw czytaliśmy Ewangelie potem jedliśmy zupę grzybową następnie zaczeliśmy jeść inne potrawy było ich ponad czternaście jadłem karpia ,kasze,sos,kapuste z grzybami i z grochem potem wkradłem sie do pokoju i zobaczyłem prezenty szybko je rozpakowałem i zawołałem rodziców żeby im pokazać prezenty dostałem:ochraniacze nike,pendrajfa,słodycze,klocki lego,aparat,piżamę i ładowarkę do bateri.Potem oglądaliśmy film kewin sam w domu .