Odpowiedzi

2010-01-03T19:56:47+01:00
Najlepeij za pomoca cyrkla z wierzcholka kata kreslisz luk pozniej z ta sama rozwartoscia kreslisz dwa luki z punktow przeciecia sie luku z wierzcholka z bokami pozniej laczysz wierzcholek z pkt przecieica sie dwuch lukow i masz dwusieczna
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:01:02+01:00
1. Narysuj dowolny kat
2. Zrób łuk (zaznacz kat ostry)
3. przyłuz nuzkę cyrkla z ta sama rozwartosciom co do zrobienia łuku i i naznacz wewnatrz kąta
4. zrub to sama przy 2

tak zrobic przy kazdym kacie

+załącznik


20 3 20