Uzupelnij zdania formami will lub going to. przetłumacz cytaty na j. ploski
1. I never think about future. it is ...... come soon enough. (albert einstein)
2. You ...... not foresee the future but you ..... make it happen. (antonine de saint-exupery)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:08:36+01:00
1. going to
2. will, will

1. Nigdy nie mysle o przyszłości, ona sama nadejdzie.
2. Nie przewidzisz przyszłości, ale możesz sprawić by tak się stało.
2010-01-03T21:56:12+01:00
1. I never think about future. it is going to come soon enough. (albert einstein)
2. You will not foresee the future but you will to make it happen. (antonine de saint-exupery)

1.Nigdy nie myślę o przyszłości. I tak wkrótce nadejdzie (albert einstein)
2 nie przewidzisz.przyszłości ale ale możesz sprawić by tak się stało.(antonine de saint-exupery)