Odpowiedzi

2010-01-03T19:56:56+01:00
Tak, to mozna uznac za zimowa piosenke ;].
inne piosenki to np. wigilia, znowu swieta, kto wie itp.
2010-01-03T19:58:13+01:00
Chyba tak
tekst innej, na wrzucie są teledyski, wersje karaoke i inne do tego, śpiewa to w oryginale, chyba de su:
1
Bo kiedy miasto na święta się stroi
Nie jeden z nas o przyszłość się boi
Nie jeden z nas w marzenia ucieka
wierząc, że spełnienie gdzieś czeka

ref
a
kto wie
czy za rogiem
nie stoją
anioł z Bogiem
i warto mieć marzenia
doczekać ich spełnienia
a
kto wie czy za rogiem
nie stoją
anioł z Bogiem
nie obserwują zdarzeń
i nie spełniają marzeń

2
niejeden z nas popełnia czasem błąd
czasem nawet dwa razy pod rząd
ufa tym, co nie warci ufania
kocha tych, co nie warci kochania

ref.
ale
kto wie
czy za rogiem
nie stoją
anioł z Bogiem
i warto mieć marzenia
doczekać ich spełnienia
a
kto wie czy za rogiem
nie stoją
anioł z Bogiem
nie obserwują zdarzeń
i nie spełniają marzeń

mostek:

jeśli zrobimy ten właściwy krok
zanim znowu upłynie życia rok
to wszystko potoczy się jak trzeba
z udziałem lub bez udziału nieba

ref.
ale
kto wie
czy za rogiem
nie stoją
anioł z Bogiem
i warto mieć marzenia
doczekać ich spełnienia
a
kto wie czy za rogiem
nie stoją
anioł z Bogiem
nie obserwują zdarzeń
i nie spełniają marzeń
a
kto wie
czy za rogiem
nie stoją
anioł z Bogiem
nie oceniają zdarzeń
i nie spełniają marzeń
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:07:17+01:00
Tak jest taki dzień to piosenka zimowa.!
A inne piosenki zimowe to np.

Zima:

Zima, zima, zima,
Pada, pada śnieg.
Jadę, jadę w świat sankami,
Sanki dzwonią dzwoneczkami:
Dzyń, dzyń, dzyń! x3

Jaka pyszna sanna,
Parska raźno koń,
Śnieg rozbija kopytami.
Sanki dzwonią dzwoneczkami:
Dzyń, dzyń, dzyń! x3

Zasypane pola,
Śniegu cały świat.
Biała droga hen przed nami,
Sanki dzwonią dzwoneczkami:
Dzyń, dzyń, dzyń! x3


PROSZĘ :]]