Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:59:07+01:00
Zoologia- nauka o zwierzętach
botanika-o roślinach
mikrobiologia-o bakteriach
cytologia-nauka o wewnętrznej budowie i funkcji komórek
histologia-o tkankach
embriologia-o rozwoju zarodkowym
systematyka- o klasyfikacji organizmów
28 4 28
2010-01-03T20:01:51+01:00
1. bada zwierzeta
2. bada rosliny
3. bada mikroorganizmy
4. zajmuje sie struktura i funkcjonowaniem komórki
5. zajmuje sie budową, rozwojem i czynnosciami tkanek
6. zajmuje sie rozwojem zarodkowym roślin i zwierząt.
7. zajmuje sie klasyfikacją organizmów


:] mam nadzieje, że pomogłam i ocenisz mnie za to pozytywnie :)
47 4 47